חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוגי גלישה לבוגרים

חוף נעורים וחוף בית ינאי

בהתאם לתנאי הים

טווח גילאים

20+

"אני מבוגר מדי", "אני כבר לא בכושר", "אני את ההזדמנות שלי פספסתי", "איך אני יעלה על גלשן?!", "מה אני קשור לגלישה?" אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל לגלוש! גלישת גלים לבוגרים אמנם נראת קשה ומאתגרת, אך עם מסגרת מקצועית ותומכת, אווירה כיפית ומפרגנת וציוד מתאים ניתן לגלוש בכל גיל. בית הספר לגלישה גלים בית ינאי נעורים מקיים חוגי גלישה לבוגרים בחוף בית ינאי ובחוף נעורים במהלך כל השנה.

איך נראים האימונים בקבוצת הבוגרים?

אנו מוציאים אימוני גלישה לבוגרים בכל פעם שיש גלים ותנאי הים מאפשרים. האימונים אורכים כשעה וחצי וכוללים הסבר תיאורטי, תרגול על החוף, חימום ואימון גלישה במים. גודל הקבוצה משתנה בהתאם למספר הנרשמים אך יחס ההדרכה נשאר תמיד מדריך לשישה לחניכים על מנת לשמור על איכות ההדרכה, יחס אישי וליווי צמוד של כל חניך בהתאם לקצב ההתקדמות שלו.

קבוצת הבוגרים של גלים בית ינאי נעורים מתאימה לחבר׳ה בגילאי 20+ עם ידע גלישה בסיסי מספיק להתנהלות עצמאית עם הגלשן במים. ישנה גם קבוצה לגולשים מתקדמים עם גלשנים קשיחים הרוצים להשתפר ולהתאמן בתנאי ים יותר מאתגרים.

מה לומדים בחוג גלישה לבוגרים?

במהלך אימוני הגלישה נכיר את הגלשן, נלמד את עקרונות הגלישה, איך לקרוא את הים, הזרמים והרוחות, חתירה נכונה, עמידה על הגלשן, פניות וביצועים, כיצד להשתלב בבטיחות ובכבוד הדדי עם הגולשים האחרים ואיך לקחת את ספורט הגלישה צעד אחד קדימה. ניגמל מהרגלים לא נכונים בגלישה ונשבור מיתוסים.

אנו משתמשים בטכניקות לימוד ייחודיות כגון צילומי וידאו וניתוחם, אימוני כושר גופני המותאמים לגולשים, יוגה, מובמנט ומתן דגש על יציבות, גמישות כוח מתפרץ וטווח תנועה על ידי שימוש בבאלאנס בורד, קארבר וכלים נוספים. אנו מאמינים במתן דגש על ההבנה התיאורטית וניתוח התנועה שבגלישת הגלים, כמרכיב עיקרי להצלחה.

בית לגולשים ואנשי ים בעמק חפר

חוג גלישה לבוגרים בגלים בית ינאי נעורים

שיעורי גלישה למבוגרים

לימוד גלישה למבוגרים

חוג גלישה לבוגרים

הכירו את הבית השני שלכם

בית הספר לגלישה גלים בית ינאי נעורים כבר מזמן הפך להיות בית לקהילת הגולשים ואנשי הים בעמק חפר. בחוף תוכלו למצוא פינת קפה, מקלחות עם מים חמים, פינות ישיבה ואווירה חמה ומשפחתית. אין ספק שלא תרצו ללכת הביתה!

גלישת גלים היא ספורט שדורש זמן, סבלנות והתמדה. במים הכל קורה כל כך מהר ולפעמים לוקח לנו זמן ללמוד ולהפנים. חברי קבוצת הבוגרים של גלים בית ינאי נעורים נהנים מהשכרת גלשן וחליפת גלישה ללא עלות וללא הגבלה במשך כל שעות הפעילות שלנו על מנת שיוכלו להתאמן גם מעבר לשעות האימון ולצבור שעות מים!

צוות העובדים שלנו ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת ולתת עצה טובה, עזרה בבחירת ציוד ו-10% הנחה ברכישת ציוד בחנות הגלישה שלנו בחוף נעורים, חבצלת השרון.

שיעורי גלישה למבוגרים

חוג גלישה לבוגרים

קבוצת גלישה למבוגרים בעמק חפר

לימוד גלישה למבוגרים

כרטיסיית בוגרים - 5 אימונים

לוקחים את זה באיזי

  • האימונים אורכים כשעה וחצי.
  • יחס הדרכה של מדריך לשישה חניכים.
  • כולל גלשן, חליפת גלישה בימי החורף או חולצת לייקרה בקיץ.
  • השכרת גלשן או חליפת גלישה ללא עלות למשך תקופת המנוי.
  • 10% הנחה לקנייה בחנות הגלישה שלנו!
  • ההצטרפות לקבוצה מותנת בידע גלישה בסיסי. ניתן להצטרף לקבוצת מתקדמים.

550 שח

כרטיסיית בוגרים - 10 אימונים

לוקחים את זה ברצינות

  • האימונים אורכים כשעה וחצי.
  • יחס הדרכה של מדריך לשישה חניכים.
  • כולל גלשן, חליפת גלישה בימי החורף או חולצת לייקרה בקיץ.
  • השכרת גלשן או חליפת גלישה ללא עלות למשך תקופת המנוי.
  • 10% הנחה לקנייה בחנות הגלישה שלנו!
  • ההצטרפות לקבוצה מותנת בידע גלישה בסיסי. ניתן להצטרף לקבוצת מתקדמים.

1000 שח

ממליצים עלינו

פה תוכלו לשאול אותנו על חוגי גלישה לבוגרים
ונחזור אליכם בהקדם עם כל התשובות

שובר מתנה

מכירים את אלה שאף פעם לא יפרגנו לעצמם במשהו שהם תמיד רצו לעשות? אז הנה מתנה מיוחדת וחוויתית לבן אדם אהוב שהוא יזכור לכל החיים.
בגלים בית ינאי נעורים ניתן לרכוש שובר מתנה חגיגי ומעוצב לבחירתכם עם הקדשה אישית.
תוכלו להעניק שיעור גלישה או סאפ חוויתי ליחיד, זוג או קבוצה, קורס גלישה מקצועי בן חמישה מפגשים, כרטיסיית השכרות או שובר כספי למימוש בחנות הגלישה שלנו.

מלאו את הפרטים ואנו ניצור איתכם קשר לרכישה. שובר המתנה יישלח אליכם עם הקדשה, החוויה עלינו!

דילוג לתוכן